Friday, July 2, 2010

3 Hari 2 Malam bersama PM UniSZA

...

Alhamdulillah..berakhir sudah kusrus Asas bagi PM UniSZA...Kursus yg kami sertai ini bertempat di Bukit Keluang Beach Resot Besut Terengganu.Kursus ini bertujuan untuk melatih PM agar lebih berketrampilan, berani dan bijak dalam mengurus majlis dan acara rasmi.Like as kursus pemantapan diri.Untuk pengetahuan readers sebanyak 500 keping borang dikeluarkan kepada student UniSZA untuk mengambil bahagian.But da special thing hanya 51 org pelajar dipilih ..bg Aina student yg selected semua budak bijak..waaa~ takut sangat...bijak dalam berkata2..pogram nie jugak melatih kami supaya xgentar apabila berdepan atau bercakap dengan orang ramai...hanya yg layak dan berkebolehan sahaja terpilih..

Perjalanan kami selama sejam tidak sia-sia.Persekitaran yg jauh dari kesesakan kota begitu mendamaikan.Setiap satu chalet ditempatkan 3 pelajar...mewah,ekslusif dan mendamaikan...ukiran kayu tradisional dan persekitaran hijau yg menjadi tarikan..SubhanAllah..ini semua anugerah dari yg Maha Esa..Dia mengurniakan kita akal untuk melakukan semua ini.
Bagi Aina program nie tidak terlalu ketat..kami enjoy,berkenal-kenalan..then Na diberi name special.."Aina kelopak Mata".. snap picture??of course dats its number one...mcam2 ragam bole disaksikan..happy sangat...bru kenal satu hari tapi rase mcam da lame kenal..


I need to stop berceloteh panjang.Esok satu meting bersama MPP akan diadakan untuk memastikan perjalanan kemasukan pelajar baru dan program orentasi berjalan lancar.Ya Allah permudahkanlah Urusan kami.

No comments:

Post a Comment

Hadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...