Thursday, September 29, 2011

~Terimalah Daku Seadanya~

✿¸.•❤••❤بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •❤••❤•✿¸.


ܓ..Siapa pun kamu di masa lalu, itu tidak bermakna kamu TIDAK BERHAK untuk menjadi seorang Muslimah/Muslim yang BAIK, DISAYANGI dan DIHORMATI..berusaha MENDIDIK diri menjadi Muslimah/Muslim yang baik PERLU diteruskan TANPA mengenal erti penat apatah lagi jemu..tinggalkan masa lalu yang perit itu..jadikan ia satu PENGAJARAN bukan satu penyesalan yang berpanjangan..(。◕‿◕。)




Dengan mengeluarkan kata kata agama
tidak semestinya aku seorang ustaz 

labuhnya jubah ku berserta serban ,
tidak semestinya aku seorang yang alim .

Dengan menasihati orang lain ,
tidak pula bermaksud aku ini adalah orang yang sebaik-baiknya .

Aku cuma insan biasa ,
yang mempunyai keinginan seperti kamu 

Cuma aku berkongsi ,
apa yang aku pelajari dan apa yg aku tahu .

Dan mengingati diri sendiri ,
supaya menjadi lebih baik (◕‿-)




No comments:

Post a Comment

Hadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...